1. elokuuta 2014

12 päivää

12 päivää jäljellä lähtöön. Kaikki asiat alkaa olla hoidossa, mulla on matkalaukut ja paperityöt on tehty. Jäljellä mulla on enää tuliaisten ostaminen, pakkaaminen ja tietysti hyvästely. Ollaan jo kavereiden kanssa puhuttu, kuinka outoa se tulee olemaan. En ymmärrä miten tää on mahdollista mut en oo oikeen vieläkään tajunnut etten näe mun rakkaita ihmisiä vuoteen :D
Tuntuu, että aika loppuu kesken. Mulla alkaa olla loppupäivät täynnä ohjelmaa, ja tuntuu silti etten ehdi näkemään kaikkia, keitä haluaisin, tai edes nauttimaan Suomesta ja suomalaisista asioista.

Lähtölentokirjeen sain viimeinkin keskiviikkona, ja mun lento Osloon lähtee puolenpäivän maissa. Se hermostuttaa mua lievästi, koska ilmeisesti joudun lentämään yksin ja selviämään siellä kentällä yksin... jonnekin?? En tiedä tarkalleen minne mun pitää siellä mennä, mut oletettavasti I ♥ YFU Finland -paita johdattaa mut jonkun YFUlaisen luokse :D Suoraan kentältä mennään sitten Honefossiin valmennukseen, josta mun hostperhe hakee mut lauantaina. Elämä Norjassa alkaa.

Ajatukset on jotenkin tosi sekaisin, ja yritin jäsennellä niitä itsellenikin kirjoittamalla ne tänne.
Eipä mulla muuta :)

Hadet,
Janina

PS. Arvatkaa kuka miettii mikä olisi helpoin tapa laahata sukset Norjaan?

2 kommenttia:

  1. Höh, mun lento lähtee jo 9.30 joten ei varmaan ehitä nähdä sittenkään! :-( Mut tsemppii IHAN SIKANA ja laitellaa viestii sitte vuoden aikana! :-) Jeeee kohta se jo koittaa, enää 10 päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, mä jotenkin ootin että nähtäisiin :( Mut tsemppii samaten sulle!! Pidetään yhteyttä ja jaetaan kokemuksia :)

      Poista